Satsar på Göteborgsvarvet 2018

Vilka härliga dagar det är nu. Så skönt att äntligen få lite sommar trots att luften känns lite höstig. Luft som är som gjord för en löptur tyckte jag, som igår hade ledig förmiddag. Perfekt att komma ut på morgonen och ha dagens träningspass avklarat.
 
On my way!
 
 Fler som hittat ut denna morgon =)
 
 Finns en del vägar att välja mellan.
Alla dessa val man ska göra ;-)
 
 Hohooo...var är alla!
 
 Tillbaka i Maria Park.
Visst blommar det fint ännu!
 
Vet att det långt dit, men i maj nästa år ska jag springa Göteborgsvarvet tillsammans med Björn. Nåja, "tillsammans" var väl att ta i eftersom han springer betydligt fortare än jag. Dessutom kommer det att vara 10-årsjubileum för honom. Inte så illa pinkat! Själv är jag jäkligt nöjd om jag tar mig runt..haha. Hursomhelst är min ambition att hålla igång med löpningen under hösten och vintern så att jag inte behöver börja från scratch när våren kommer. Önska mig lycka till! 
 
En mugg kaffe på det så mår jag som en prinsessa!
1 Lindis:

skriven

Hurtigt värre, fina Carina, kram

Svar: Haha..vi får väl se hur långt jag kommer =)
Carina Taxén

Kommentera här: