Dagens påminnelse

 
 
Nä hörrni, nu tycker jag vi skiter i hur andra väljer att leva sina liv och koncentrerar oss på oss själva. Ingen har rätt att klanka ner på någon annan vad gäller åsikter, läggning, val av partner, utseende, hur och vad man äter, tränar...you name it!
 
Alla är vi olika, har olika åsikter och ser olika ut och det ska var och en respekteras för tycker jag. Så länge ingen tar skada av någon annans leverne borde väl allt var frid och fröjd? Tar man ändå illa vid sig så kanske man ska ta sig en funderare om vem som äger problemet?
 
Och återigen, mina statusuppdateringar är ALDRIG riktade till någon särskild person utan bara tankar jag sätter på pränt för att påminna mig själv om hur jag vill vara och uppfattas som person. Jag kommer också på mig själv att döma ibland och blir då grymt besviken på mig själv. Att jag sedan skriver om det i bloggen är för att jag vill dela med mig till de som önskar.
 
Trevlig helg!
1 Lindis:

skriven

Men oj vad händer?? Du om någon respekterar ju andras leverne och dömmer inte vad jag har märkt, jag tycker om dina tankar kring livet, jag tycker det är tänkvärt massor av gånger även om vi är på helt olika plan du och jag, du har kommit så långt och jag har inte ens brytit mig ut från du vet vad, men jag älskar din blogg och allt du skriver och sluta aldrig med det, du öppnar för ämnen som många andra inte vågar eller vill ta upp, hejja dig!!!! Kram <33

Kommentera här: