Helkväll på Friskis

Hela 70 (av 160) funktionärer ville vara med och träna tillsammans, äta och mingla på Friskis After Work igår kväll.
 
Träningspasset för kvällen var ett Limited Edition-pass som kallas Flowride vilket är ett förkoreograferat pass som Friskis kör tillfälligt under ett år. Utgångsläget på passet är klassisk jympa men där man bakat in lite twister och överraskningar under resans gång. Det innehåller både styrka, rörlighetsträning och kondition och tanken är att det ska vara ett flöde som förändras i takt med musiken.
 
Efter att alla duschat och fräschat till sig var det dags för lite käk och mingel. Vi fick också besök av Idol-Rebecka som sjöngt tre låtar för oss. Jättesöt tjej som verkar väldigt ödmjuk och go.
 
Liten tjej med stora planer!
 
 Jag i rampljuset..hehe..
 
 Några av mina bordskompisar, Sofia och Roger.
 
 Henrik och Micke hängde i myshörnan =)
 
Roligast under kvällen var nog ändå den fotovägg man monterat och där man under kvällen kunde ta bilder. Blev många galna bilder tagna där kan jag säga. Alla släppte verkligen loss med hjälp av den rekvisita som fanns tillgänlig. Riktigt kul grej om man vågar vara lite galen. 
 
Syrran och jag i coola brillor.
 
Daniel, jag och Micke höll oss i skinnet..hehe..
 
Jag gick ner till Pitchers där några jobbkollegor fortfarande satt efter sin AW. Kvällen avslutades av oss på Mogwai där det verkligen var heldött denna fredag kväll trots att det är helgen efter lön. 
 
Nu ska jag vila och sen någon go film. Somna i soffan en stund..haha..
1 Lindis:

skriven

Såg ut att ha varit trevligt, kram

Svar: ja, det var lyckat! Kram!
Carina Taxén

Kommentera här: