Smått och gott från veckan som gått

Oj hörrni, vad jag ligger efter med bloggandet. Får sammanfatta lite vad som hänt den senaste veckan. Det har varit en hel del trevligheter och mys.
 
I torsdags kväll var vi bjudna av min granne Sara till hennes sommarstuga för lite häng och grillat. Vi lyckades pricka in en riktigt fin kväll och vi kunde sitta ute hela kvällen om än med hjälp av lite filtar.
 
Grabbarna och grillen ;-)
 
 Johan kollar om Björn sköter sig..
 
 Sara i sitt mysiga kök.
 
 Mätta och belåtna, men lite jordgubbar och vispgrädde gick ändå ner.
 
Vi satt ute nästan till solen gick ner innan vi begav oss hem in till stan igen. Mysigt när det händer lite sådär mitt i veckan.
 
Fredag och vi hade mysfrukost på jobbet. Alla tog med sin varsin grej och det blev värsta brakfrukosten. Malcolm hade baka och jag måste bara visa dessa skapelser.
 
Voila! Så fina =)
 
Lördag och vi var uppe på morgonen för att hänga på låset för att försöka få tag på biljetter till Ed Sheeran som spelar på bland annat Ullevi om precis ett år. Helt galet att biljetterna släpps så långt i förväg!
 
Och visst lyckades vi. Dyrt men så värt!
 
Vi tog en lunch på Hillesdal Inredning & Café. Har ni inte varit där så lovar jag att det är värt ett besök. Det ligger jättefint vid Glumslövs Backar och räkmackan var helt underbar.
 
Hur fint!
 
 Vy över backarna ner mot havet. Bara älskar det!
 
 I väntan på räckmackan.
 
 Den som väntar på något gott...
 
 Chili som växte på innergården.
 
Just det, vi hamnade även i vackra Farhult när vi var ute och åkte. Vilken idyll!
 
Så här skulle man bo!
 
Mumma för själen.
 
MIn fina <3
 
På kvällen träffade vi först syrran och Joakim över en öl.
 
 Även denna kväll gick det att sitta ute.
 
Vi gick vidare till Skip där Robin och Jacob satt och tog en bit mat. Senare gick vi bort till Tivoli där det spelade livemusik. Riktigt duktiga och vänner till min granne Sara som också var på plats.
 
Triss i grabbar.
Söndag och vi gick upp tidigt för att fara till Ring Knutstorp för Svensk Sportvagnmeeting. En ny erfarenhet för mig och mycket roligare än jag väntat mig.
 
Här låg man ju bra =)
 
När korven tenderar att bli vulgär..hahaha..
 
Underbara dagar och nu endast två veckor kvar att jobba innan det är dags för fyra veckor SEMESTER. Yes!

Kommentera här: