Packar för Barcelona

Åker till LIndholmen imorgon eftermiddag för att hänga med Sixten lite innan jag och Annelie flyger till Barcelona på måndag. Och jag har nästan packat klart! Banne mig rekord för att vara mig för oftast packar jag i sista minuten. Känns gott faktiskt!
 
Tjejer & grejer ;-)
 
Ska bli så mysigt att hänga med Jullan på tu man hand. Och Barcelona är ju ett grymt resmål där man både kan vara lite kulturell, shoppa, äta gott samt sola och bada. Kan ju knappast bli mycket bättre! Både jag och Annelie har varit där tidigare. Jag för cirka 20 år sedan och hon för bara några sedan och vi ska bo på samma hotell som hon och Pontus bodde på när de var där.
 
Björn är framme i Italien nu och de har det nog fantastiskt med tanke på alla fina bilder han skickar. Han ringde ikväll och han lät nöjd. Är så glad för hans skull för jag vet hur mycket han älskar detta med att åka motorcykel. Och är det sen i trevligt sällskap och i storslagen natur kan det ju inte gå fel.
 
Vet inte vad som är finast ;-)
 
Risk för åksjuka? Hehe..
 
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll eftersom jag vill upp i god tid imorgon. Tänkte gå ut och springa på morgonen. Blir nog ingen konditionsträning på en vecka sedan men klämmer nog några tabator på hotellrummet i Barcelona. Det lär ju bli en hel del promenerande också. Vädret ser ut att bli toppen. Sisådär 27 grader på dagen och minst 18 grader på natten. Fint det!
1 Marie:

skriven

Ha en toppenresa 😎

Svar: Tack, det ska jag ha! =)
Carina Taxén

Kommentera här: