Bra helg & Johan Glans

Åkte med Björn hem direkt hem efter jobbet. Vi lagade mat tillsammans som smakade magiskt! Björn köper Linas matkasse som kallas "inspiration", och jag måste säga att det är många roliga rätter. Saker man aldrig skulle komma på själv. Hon kan den där Lina! Kollade på Lets Dance och en film efter det.
 
Riktigt goda laxfärsbiffar med diverse tillbehör. Mums!
 
 Lördag morgon och jag var uppe tidigt för att träna klockan nio. Det var Mona som körde cirkelfys och det kändes underbart att få ta i lite då träningen blivit lidande under veckan som gått. Därefter var det dags att fixa håret hos Sanna. Så efterlängtat! Älskar känslan av nyklippt hår och lite färg i utväxten =)
 
För jag har folie i mitt håååår...lalalaaa..
 
Tog långt tid hos Sanna, två och en halv timme, så klockan hann bli halv två innan jag kom därifrån. Väl hemma blev det soffhäng och en tupplur innan det var dags att göra sig i ordning för kvällens aktivitet, "World tour of the world" med Johan Glans på Helsingborgs Arena.
 
Arenan blev fullsatt och Glans levde upp till förväntningarna även om föreställningen kändes väldigt kort. I kortaste laget faktiskt.
 
Glans styrka är att han är enormt skicklig på att skapa en illusionen av att han bara står där och pratar fritt ur hjärtat. Att han talar om saker som bara poppar upp för stunden trots att det är ett givet manus han följer.
 
Väldigt få av skämten är förutsägbara utan tvärtom väldigt träffsäkra, roliga och oväntade. Och man skrattar oavbrutet genom hela föreställningen. Så grym!
 
Glada och nöjda med kvällen.
Fick en skön sovmorgon idag och det blev en rejäl frukost på det. Älskar frukostar när man kan sitta länge och njuta. Bra start på dagen! Enda gången idag som jag varit utanför dörren, var när jag promenerade ner till Ica Oj på söder för att handla lite. Helt okej det med.
 
Söndag kväll nu. Söndag är lite som en avslutning och uppstart på samma gång. En reflektion över den gångna veckan och samtidigt en överblick över veckan som väntar.
 
Känner tillförsikt.
1 Lindis:

skriven

Lät som en bra helg, kram

Kommentera här: