Sunday on my own

Så har vi fått sommartid igen. Det tar allt några dagar att vänja sig tycker jag. Brukar bli galet trött!
 
Strålande väder idag också här i Helsingborg och nästan ingen vind. Hade inget inbokat så jag bestämde mig för att ta en promenad. För att ha ett mål bestämde jag mig för att gå till Väla. Sagt och gjort, på med hörlurarna och så iväg!
 
Med Wahlgren och Wistam som sällskap.
Så jäkla roliga!
 Skrattade högt åt Pernilla och Sofia där jag gick. De är verkligen helt galna de där två..hahaha...Och nästa vecka ska jag och syrran till Malmö och lyssna på dem live. Ska bli skoj!
 
Fredriksdalskogen.
 
 Så skönt att slippa stövlar och boots!
 
 Kavalleristen vid Berga. Pampig byggnad!
 
Konstigt med Väla är, att oavsett hur fint vädret är, så är det massor av folk där. Visserligen är det lönehelg och vädret inspirerar såklart till att handla vårkläder. Gick en liten runda där inne och kollade läget men handlade ingenting. Duktig jag!
 
Blev hungrig så jag köpte en macka att ta med på bussen hem av de här killarna.
 
Hoppade av vid Knutpunkten där min cykel stått sedan igår när jag tog tåget till Landskrona och sen fick skjuts hem av Rickard. Tog vägen genom Stadsparken där det kryllar av krokus nu. Så fint!
 
Ett krokushav!
 
 Inte riktigt läge att sitta  i gräset än om ni frågar mig :-P
 
Bästa hojjen!
 
När jag kom hem pratade jag först med syrran och sen med Annelie och Sixten på Facetime. Nu blir det inte många fler tum här idag. Kollar på Mästarnas Mästare och chillar i soffan och lär nog stanna där resten av kvällen.
 
Och idag fyller den här vackra människan år.
Grattis Björn!
1 Lindis:

skriven

Lät och såg ut som en bra dag, kram

Kommentera här: