Hur och varför jag skriver

 
Jag gillar att dela med mig av mina tankar här i bloggen. När jag började med det för några år sedan, öppnade sig en ny värld för mig. I många år trodde jag att jag var annorlunda och Jag kände helt enkelt ett slags utanförskap i mitt sätt att tänka och vara. Jag tror att ganska många kan identifiera sig med den känslan; "Är det bara jag?"
 
Att delge andra är bland annat ett sätt att kanske får någon att känna att det är okej att vara den man är och att man inte är ensam, även om man känner sig annorlunda. Det är också ett sätt att skapa lite debatt och höra vad andra har för tankar och värderingar i olika frågor.
 
Jag tror att man antingen gillar mitt sätt att förhålla mig till yttervärlden här i bloggen eller också retar man sig och tycker att jag är för utlämnande. Helt okej för min del! Jag har slutat att bry mig om vad andra tycker. Istället gör jag det jag känner för. Har försökt anpassa mig typ hela livet av rädsla att inte "få vara med". Skulle kunna skriva hur mycket som helst om det här.
 
Jag vill också återigen påpeka att ingenting jag skriver, är riktat till någon speciell person. Ja, det händer faktiskt att jag får frågan om just det. Jag älskar ju att skriva om relationer eftersom jag helt enkelt tycker att det är intressant. Om någon sen känner sig träffad så är det med största sannolikhet av andra orsaker för jag har aldrig för avsikt att peka ut någon.
1 Lindis:

skriven

Jag är den som gillar, kram

Svar: Tack Linda för att du följer och kommenterar. Kram!
Carina Taxén

2 Eva:

skriven

Tycker du skriver så klokt och lyfter så många bra saker! Jag gillar det :-)

Svar: Tack Eva! Vad glad jag blir! =)
Carina Taxén

Kommentera här: