Sjukstuga i Förslöv

Den här veckan har det inte varit mycket med mig. Insjuknade på jobbet i måndags och har sen legat hemma hela veckan. Har i princip bara rest mig när jag behövt gå på toa eller för att ta någonting att äta. Det har varit skönt när Björn kommit hem efter jobbet och tagit hand om mig lite. Han är världens finaste! Men nu har även han insjuknat tyvärr. Jag är bättre men nu mår han som jag gjorde i början av veckan om inte värre. Så nu pysslar jag om honom här så gott jag förmår.
 
Var tvungen att gå ut idag för att gå till Apoteket, men tji fick jag. Öppettiderna här i byn är inte de bästa...haha...så det blev till att traska vidare till Ica som också ju har ett litet sortiment. Strålande väder ute. Kall klar luft, strålande sol och nästan vindstilla. Väldigt skönt att äntligen få lite frisk luft i lungorna.
 
Hittade en genväg till affären bakom kyrkan.
 
 Vacker grind.
 
 Längtar till rhododendron slår ut =)
 
 Älskar halmtaken man ser här i Skåne.
 
Ljuskänslig efter en vecka inomhus.
Inte världens fräschaste precis..haha..
 
Nu får vi hoppas att vi blir friska till nästa helg då vi ska upp till Stockholm på dop. Det är lilla Bernard, Björns brorson, som ska döpas så vi åker upp lördag morgon och tillbaka på söndag. Snabbvisit med andra ord.

Kommentera här: