Några dagar i Lindholmen

Björn började jobba och jag hade en vecka kvar av min semester som jag tillbringade med dottern med familj i Lindholmen. Älskar verkligen att hänga där och det är full rulle från morgon till kväll. 
 
Annelie kom till Arlanda och mötte mig och vi for direkt till Täby Centrum där hon hade klipptid för Sixten.
Kärt återseende💛
Och Sixten var jätteduktig hos frisören!
 Tittut!
 
 På eftermiddagen bjöds det in till bad hos grannen.
Väldigt uppskattat av barnen. Så varmt ute!
 
 Skönt att chilla i hängmattan efteråt.
Mammas knä är inte heller så dumt!
 
 Grannen Lina med familj har skaffat hund. Låt mig presentera Stickan!
Skön kvällspromenad fick det bli =)
 
 Vacker skymning denna kväll.
Så fina omgivningar där i Lindholmen..mmm...
 
En dag tog vi en tur in till stan för att besöka Annelies jobb. Kul att få hänga på och träffa en del av hennes kollegor.
 
Plutten färdig för avfärd =)
 
 Vi mellanlandade vid Viggbyholms Stationscafé
för en god frukost.
 
 Efter besöket  gjorde vi Annelies närmsta chef sällskap när hon lunchade.
Valet föll på Vapiano och jag och Annelie tog varsin kaffe.
 
 Hemma igen och vi åt supergoda grönsaksbiffar.
 
 Pappa Pontus har kommit hem från jobbet.
 
 Jag myser med Harry som till slut somnade i min famn. Så mysigt!
 
 Försöker sno till mig en puss, men får nöja mig med en på kinden..hihi..
Svårflörtad kille!
 
Tiden går alldeles för fort när man är med barnen och man vill bara ha mer tid med dem. Detta är en månad sen och det händer saker med utveckligen varje dag och känslan att missa så mycket är så trist!
 
Tur att man får ta lite del av dem via Facetime och bilder. Guld värt! Slutar med att bjuda på några nytagna bilder på syskonen.
Syskonkärlek när den är som bäst!
Älskar verkligen de här bilderna 😍
1 Ulla:

skriven

Mysigt värre

Svar: Ja, det är svårslaget!
Carina Taxén

Kommentera här: