Liten reunion + skitresa hem

Igår efter jag jobbat på Friskis mötte jag upp tre av mina före detta kollegor; Angelica, Hanna och Vibecke. De var redan på plats på Khai & Mui på Söder när jag dök upp. Så trevligt att ses igen! Och som vanligt är det mycket att stöta och blöta när vi ses. Vi måste ju uppdatera varandra..hahaha...
 
Här har vi trion 😀
 
Bestämde mig för att ta tåget som går 20.21 hem men vilken katastrofresa det blev! Det visade sig att tåget bara gick till Kattarp där det sedan skulle vara anslutningsbuss till Förslöv. Väl framme i Kattarp lös bussen med sin frånvaro. Tågvärden ringde lite samtal och det visade sig att det blivit "en liten miss i kommunikationen".
 
 
En timme senare kom vi äntligen vidare efter att väntat in ytterligare ett tåg. Phuu! Blev inte så mycket mer av kvällen än att jag och Björn tog en kvällsfika och småsnackade lite innan läggdags. 

Kommentera här: