Kvällspromenad mm

Ikväll har jag och Maggan varit ute i Hanebol och gått 7,5 km. Kändes som förr i tiden, för vi har tampats en hel del i de där spåren. Känner mig så hemma där och det är så mysigt att träffas för jag saknar henne som fan!

Har även varit på min fd arbetsplats Provinstidningen och kramat alla mina gamla kollegor. Blev även en sväng förbi Gullsjö Rehab, ett av träningsställena här i Åmål, för att snacka lite med Titti, en av ägarna. Slutade med att jag bokade in mig på ett träningspass på fredag och sen det blir nog lite utgång efter det.

Jag och Bettan har även varit runt i stan och satt upp lappar om loppisen hon och svägerskan ska ha i helgen. Hoppas det blir lite folk som kommer och köper nu.


Så här fint är det här nu.


Grönt och härligt!


Bettan nopprar jordgubbar (svenska). 50 kr/asken. Jajamän!


Från kvällens promenad.

Vad svårt det är att komma i säng på kvällarna när det är så ljust ute. Men nu är det i alla fall dags. Godnatt!
1 Trixie:

skriven

Ser underbart ut där uppe! :)

Kommentera här: