Äntligen!

 
Åhhh..idag när jag gick från jobbet var det faktiskt lite ljust fortfarande. Så otroligt efterlängtat av mig! Jag har verkligen känt mig glåmig och energilös i några veckor nu och skulle helst stänga in mig och dra något gammalt över mig.
 
Ja, ljuset gör verkligen sitt bästa där utanför, men bäst är ändå marsljuset som ju närmar sig mer och mer för varje dag. Ni vet när solen tittar fram för fullt och man bara vill ut och få lite av strålarna för att lapa vitamin. Denna solen, så mycket den ger. Små stunder i strålarna kan göra underverk.
 
Eller när man hör fågelkvitter eller ljudet från takdropp och där man kan ana en försiktigt vår i luften. Det för med sig så mycket förväntningar som verkligen får mig att leva upp.
 
En liten försiktig nedräkning har startat =)
1 Lindis:

skriven

Blir glad för din skull!!!!! Vi har haft lite sol med men mest regn... Kram

Kommentera här: