Julmingel på Friskis

Jobbar ideellt varje tisdag kväll på Friskis inne i Helsingborg men denna veckan blev det torsdag då jag bytt pass med en annan tjej. Lyckades på så sätt att pricka in det årliga julminglet. Alltid kul att träffa andra som jobbar i föreningen för oftast springer vi ju om varandra.
 
Minglet är i gång 🙂
 
Så mysigt pyntat vid entrén 🤙
 
Syrran och en av våra härliga ledare, Anders.
 
Fick ju såklart göra min sysslor som vanligt. Det kan handla om precis vad som helst, vad som behövs göras för stunden. Att se till att det är ser fräscht och ordningssamt ut i våra lokaler, kolla att det ser okej ut i duschutrymmen samt toaletter, visa folk tillrätta som inte varit hos oss innan och vara social och trevlig så klart. Se till att alla känner sig välkomna helt enkelt.
 
Sådärja..de var jag på pågatåget
på väg hem mot Förslöv igen 😚
 
Och idag är det fredag och långledighet med min fina sambo och gosekatten Myssli väntar. Ska bli så skönt! Det blir en lugn jul för oss. Så lugn den nu kan bli med en busig kattunge. Jösses säger jag bara! Tålamodet frestas på ibland kan jag lova. Håhåjaja...

Kommentera här: