Soffan och fikabesök

Idag hämtade vi vår soffa och det hela tre veckor tidigare än utsatt leveransdatum. Kors i taket! Min erfarenhet är snarare att det tar tre veckor mer än beräknat. Men jäklar så tung att bära in i huset! Så har jag lite känningar i ryggen nu också..haha..
 
Vi är på g!
 
 Dags att börja pussla..
 
 
Matta och bord ska bytas ut på sikt. Me det känns verkligen ombonat och fint.
 
På eftermiddagen fick vi besök av Niklas, Laura och Jonas som var kaffesugna och hade kaffebröd med sig. Jonas är så omtänksam och hade köpt en ananas till mig och Laura som inte äter socker.
 
Finfina vänner och finfin sambo <3
 
Så drar helgen mot sitt slut och den har varit bra och innehållsrik men än är det lite kvar av kvällen. Nu vankas det kaffe på maten och ett avsnitt av Bron. Mys!
 
Älskar mitt liv!
1 Lindis:

skriven

Fint, jag tycker mattan gjorde sig jättebra till den där soffan, men klart du ska byta ut om du inte trivs, kramen =)

Svar:
Tack Lindis! Den är helt okej så länge =) Kram!

Carina Taxén

Kommentera här: