Middagsgäster & lägenhetsköp

Ikväll har jag haft syrran och Pernilla här. Vi har käkat, snackat och haft en allmänt trevlig kväll. Pernilla, som ska ha bebis i augusti, börjar bli riktigt rund om magen nu. Fattar inte att det var så länge sen man själv gick där med magen i vädret. Kan närsomhelst förnimma hur det kändes närJullan rörde sig inne i magen. Häftigt!


Hallå! Jag försöker ta kort här....


Så där ja! Så ska det se ut =)

På tal om Jullan har hon idag blivit ägare av en alldeles egen lägenhet i Stockholm. En liten tvåa i Bromma med bara 1,3 kilometer till jobbet och 12 minuter in till stan. Helt perfekt! Gissa om hon är glad! Och jag med för den delen. Den "ungen" behöver man då aldrig oroa sig för, hon har alltid sådant otroligt flyt. Och vilken lägenhet sen! Helt nyrenoverad är den och så bra planerad. Ingen har bott där efter renoveringen så det är verkligen tipp topp. Lite bilder (lånade från Hemnet) kommer här.



Klicka på bilderna för att se dem större.

Visst är den fin! Det är ju så man blir riktigt avis.

Näe, nu är jag dödens trött och imorgon ska jag upp tidigt för att köpa bröd att ha med till jobbet. Det är min tur att servera frukost den här veckan. Vi turas ju om med det varje fredag, men den här veckan får det bli torsdag eftersom vi är lediga på fredag.

God natt på er!
1 Petra:

skriven

Wow den va jättefin!

2 Vicky:

skriven

Ett sådant godis, med bebis i magen dit längtar jag :) Fast man börjar såklart bli lite för gammal, med alla risker och så (rh-negativ och imuniserad).



Tjusig lägenhet också trots att jag är en hus-människa :p

3 Ulla:

skriven

ja lägenheten ser ju jättefin ut...man blir lite sugen på att flytta när man ser såna där bilder.. =)

Kommentera här: