Snabbt inhopp

Det blir dåligt med uppdateringar här i bloggen nu och fram till nyår då jag är på resande fot. Är hemma igen på nyårsdagen.
Har i alla fall härliga dagar här i Stockholm med Jullan. Stockholm är verkligen en härlig stad att häcka i oavsett årstid. Jag skulle nog inte trivas att bo här men ett besök då och då är verkligen kanon.
Igår var vi, jag, Annelie och Pontus (Annelies pojkvän)  på Centralbadet, Stockholms Brunnsbad, i några timmar, simmade i kroppstempererat vatten, badade ångbastu och satt i bubbelpoolen. Jättemysigt. Vi lunchade på stan och sen blev det en fika på ett jättemysigt fik på Söder. Bilder kommer garanterat senare =) Idag blir det nog en shoppingrunda och i kväll går vi ut och äter en bit.
Det är kallt i Stockholm idag. Igår var det några plusgrader och det töade och blev slaskigt och blött men idag är det flera minusgrader. Det växlar snabbt! Nu ska jag slänga mig in i duschen. Ingen tid får gå till spillo.
Ta hand om er därute!

Tjingeling!
1 Vicky:

skriven

Kastar mig in med magen bubblandes av premiär nerver för att önska ett riktigt gott nytt år :)



Bamse kram

Kommentera här: