Räkfrossa och gråa hår



Igår var det dags för årets räkfrossa på Mölleexpressen. Det har blivit tradition att Friskis bjuder alla sina funktionärer på det varje sommar. Det var trevligt som vanligt och man äter så mycket man vill från buffén. En hel del folk hade letat sig ner till Gröningen för att grilla. Det luktar så gott från alla grillarna när man kommer ner där. En del bara häckade på trädäcket i goda vänners lag och andra var där för att se den vackra solnedgången. 


Delar av mitt trevliga bordsällskap. Karin, Ingela och Fredrik.


Sahand och Martin vid bordet intill blev mätta och belåtna.


Även Hasse lät sig väl smaka.


Jag och lillasyster =)

Klockan han bli halv elva innan vi bröt upp och det blev en skön promenad hem i sällskap med syrran och Ingela. Jag bara älskar kvällarna nu, när man kan vara ute hur länge som helst och temperaturen är så där behaglig att man kan gå i bara shorts och linne även efter det att solen gått ned.


Bild på solnedgången inne från Mölleexpressen.

För några dagar sedan upptäckte jag något som jag missat totalt. Jag har blivit gråhårig!!! Delar av underhåret är inte färgat och där är jag jättegrå. Tur att det finns hårfärg säger jag bara...hahaha..Här kommer bildbevis...


Hur har jag kunnat missa detta?????

Har jobbat till sex ikväll och nu överväger jag att gå en kvällspromenad. Men väntar nog lite till så det blir lite svalare ute. Fast å andra sidan verkar det nästan som det mulnar på och enligt vädersighten jag brukar kolla på, ska det bli regn ikväll och även i morgon faktiskt. Kanske ändå bäst att pallra sig iväg snart då.

Tjingeling!
1 Bettan:

skriven

Verkar som ni haft det mysigt:) Förresten - du måste ha sett i syne... Har du fått dina nya glasögon än???

2 Lillasyster:

skriven

Å jag hade ju med lite gråa strån... he, he. Vi får intala oss själva att det är hur coolt som helst. Eh... not!! =)

3 Vicky:

skriven

Hehehehehe... Jag fick mina första grå när jag var 20. Eller snarare första vita för dom är vit som snö de rackarna :0



Du verkar ha haft det hur gott som helst ett tag med sol och utflykter :)

Bamsekram

Kommentera här: