Klämdag=ledig

Var uppe tidigt för att utnyttja dagen maximalt. Det får man göra när man är ledig tycker jag. For iväg till K-Rauta för att köpa slippapper och olja för att fixa mitt ekmatbord. Behöver fixas med jämna mellanrum så att det håller längre.

Köpte blommor till balkongen på Flowerteam. Oj vad mycket fint det finns där. Var en sväng på Väla också och köpte på mig lite krämer. Jag som så gott som aldrig använder någonting fick ett ryck och köpte dagcreme med spf 30, en nattkräm och ett serum som förhoppningsvis kommer att göra mina ögonbryn lite tätare och som de försäkrade skulle funka. Fan ta dem annars...hehe..Lite skeptisk är jag allt.

En blus från Indiska fick också följa med hem. Helt transparent som man kan ha bara en bh under om man är modig annars ett matchande linne.

När jag kom hem ringde syrran och jag cyklade över till henne för en gemensamt träningspass i Fredriksdalsskogen. Blev crossfit-inspirerat, lite jogging, lite styrkeövningar och konditionsövningar. Perfekt!

Lite bilder;




Så här blev balkonglådan. Piggar verkligen upp med lite blommor =)


En hängväxt blev det också.


Den transparenta blusen. Älskar paisleymönstrat!


Glasunderlägg från Indiska till balkongen.


Creme till ansiktet att ha i sommar.


Conditioner till ögonbrynen.


Lade mig raklång en stund på syrrans altan efter träningen. Så skönt i solen!

Känner mig nöjd med dagen. Har hunnit städa lite också och plockat undan. Det ser fort stökigt ut när man inte bor så stort. Gillas inte! Nu förtjänar jag lite soffhäng, så det så!

Kommentera här: