Mys med tjejerna

Då fler av tjejerna i samma gäng ville ha massage av mig bestämde jag för ett tag sen att ha en myskväll sådär lite spa-inspirerat. Så ikväll har jag haft fyra massagesugna tjejer här. Har bjudit på lite smått och gott, bland annat min goa kesoröra som var mycket uppskattad. En röra på keso, majonäs, röd lök och kryddor som man har på lite grövre bröd tillsammans med kalkonkött och grönsaker. Hade även kaffe eller té (yogité), frukt, nötter och lite mörk choklad med pistage i. Alla fyra fick rygg- och nackmassage på en halvtimmer i var. Gott mör i armarna nu!
 
Hade tänt ljus i hela lägenheten, till och med på toaletten. Myyys!
 
För de som ville hade jag lagt fram ansiktsmask.
Lite böcker om hälsa fanns också att bläddra i.
 
Lite tilltugg.
 
En del föredrog yogi-tét framför kaffe.
 
Frukt och nötter. Läge att göra en liten fruktsallad =)
 
Cecilia ser glad och nöjd ut.
 
Twinkal ser inte heller missnöjd ut =)
 
Sophia vill ha mer vatten?
Bra att dricka mycket när man får massage.
 
Ja, idag har det verkligen varit full fart. Hela förmiddagen ägnade jag åt städning. Har nämligen åtagit mig en flyttstädning och idag tog jag hela köket som ju är en sådan sak som tar mest tid. Värst är att dra fram spis och rensa avlopp. Men det måste ju göras. Tog några fönster också. Har hela nästa vecka på mig så det får bli lite då och då. Perfekt!
 
Arbetsdag imorgon igen och det händer en hel del. Bland annat får vi ny chef. Ska bli intressant att se vad det blir av det.
 
/Trött i kroppen
1 Lillasyster:

skriven

Ser jättemysigt ut... =))

2 Ulla:

skriven

håller med lillasyster..jättemysigt ser det ut....vilket kul initiativ....=)

3 Cecilia:

skriven

Tack för en trevlig och mysig kväll!:)

Kommentera här: