Bästa början på årets sista dag!

 
Så har jag kickat igång nyårsafton med lite träning igen. Fullt pass klockan tio i morse och riktigt skoj var det! Det finns ingen gång jag ger mig så hän och mår så bra som när jag tränar och får vara med likasinnade. Så många underbara människor!
 
Syrran och Kristina fick till lite nyårsstämning =)
 
 Fokuserad..
 
Sista rycket!
 
 Hela morgonpigga gänget!
 
Nu tvättar jag och sen är det dags att ta sig till Magnarp för lite nyårsfirande. Känner bara några stycken men det blir säkert bra och för min del blir det lugnt. Känner inte för att dricka en massa alkohol. Lite vin till maten och en skål på tolvslaget känns lagom för min del. Tråkig? Näe, jag lovar att jag kan ha lika kul ändå ;-)
 
Gott Nytt År!
1 Lindis:

skriven

Gott nytt år, kram

Kommentera här: