Your´re always on my mind.....

Sådärja, så var lördagen snart till ända. Veckan rusade fram och helgen är inget undantag. I morse var det obligatorisk träning. Nöjde mig med ett pass idag, syrrans medelpuls. Direkt hem och körde en maskin tvätt som jag inte hängt än, men det ska snart bli.
 
Syrran hämtade mig för en tur till Ikea. Fick ett presentkort på Väla av jobbet i veckan (sålt bra), så det skulle ju så klart sättas sprätt på. Det fick helt enkelt bli en sväng in där också. Hittade ett träningslinne på GinaTricot som fick åka med hem.
Jag kan gå hur länge som helst i affärer och bara titta på allt mellan himmel och jord. Man måste ju inte handla, eller hur...hahaha...Och en fika fick det såklart också bli. Finns alltid plats för det!
 
Jag inne på LIndex.
 
 Jag käkade en varm smörgås med getost. Så gott!
Syrran klämde en kanelbulle.
 
Just det ja, igår fyllde Annelie hela 32 år. Idag har hon och Pontus varit på Sturebadet där hon bland annat fått massage. Pontus hade ordnat barnvakt hos morfar och Thordis. Härligt för dem att få en dag på tu man hand. Guld värt när man är småbarnsföräldrar.
 
De  här två alltså...så fina tillsammans <3

Kommentera här: