Spontanhäng med syrran sådär en tisdag

Idag efter mitt värdpass gick jag och syrran ut och tog en bit mat. Inget planerat utan bara ett spontant infall vi fick! Som sagt, gillar det spontana.
 
Blev Kitchen & Table som fick sig ett besök av systrarna Taxén. Var väl sådär om ni frågar mig men syrran var nöjd. I alla fall med maten. Jag beställde en räksmörgås som såg fin ut men som inte alls smakade särskilt gott. Besviken! Dessutom fick jag min macka säkert 20-25 minuter innan syrran fick sin lax. Det är väl ett krav man kan ha att få in maten samtidigt? Blev ingen dricks från mig i alla fall!
 
Ser smaskig ut på bild i alla fall...
 
 Otålig! "Vill ha min mat nuuu!"
 
Det började bli kyligt när solen försvann bakom taknockarna så innan vi gick hem tog vi varsin kaffe inne på Café Viva och surrade någon timme till.
 
 
Nu är jag hemma igen och funderar seriöst på att gå och lägga mig nu. Är trött eftersom jag sover så dåligt på grund av den jäkla rethostan.
 
/Natti
1 Lindis:

skriven

Drygt när man inte får maten samtidigt och trist att inte räksmörgåsen smakade =(

Kommentera här: