Blomsterbomb

Den enda fördelen med det rådande vädret är att det är väldigt gynnsamt för växtligheten. Det är väldigt grönt och fint ute och det blommar som aldrig förr. Jag kan inte få nog av det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är det fint! Det gäller att njuta så mycket det bara går. Jag och syrran gick en PW sent i eftermiddag också så jag har varit ute en hel del idag. Har även hunnit med lite matlagning, har gjort en kålpudding som jag hoppas ska smaka. Enkelt och gott med lite färskpotatis och lingon. Ja, det fanns färskpotatis i affären idag. Det betyder sill till lunch någon dag. Mums!
1 http://triix.blogg.se:

skriven

Men Carina de vet du väl jag bjöd ju in dig igår ;) Ni måste gå dit du o syrran! Galet bra! Japp, tapas från världens alla hörn! Bästa!

Svar: Ja, jag fick på sms. Tack så mycket! Det får absolut bli ett besök =)
Bumsanrina

2 Lindis:

skriven

Fina bilder =)
Kram

3 Ulla:

skriven

härliga blommor det där...så vackra !

4 Bettan :

skriven

Åh så många vackra bilder o så härliga färger!!! :)

Kommentera här: