Heldag med syrran

Började dagen med cirkelfys tidigt i morse. Syster hade gjort en riktigt tuff bana idag, väldigt konditionskrävande och mycket axelstyrka. Kändes riktigt skönt att få sig en genomkörare.
 
På väg i morse. Så vackert med alla löv.
Och det prasslar så mysigt när man går i dem.
 
Marita, Rickard, Anna, jag och Rune körde i samma grupp idag.
Härligt gäng!
 
Efter passet fotade jag några funkisar som vill ha sin bild i gallerian. Så nu har man lite pyssel med redigering igen. Åkte bara hem och dushade (ja, jag kan duscha hemma nu) för att sen gå tillbaka in till stan med syrran för att ta en fika. Fick sån lust att leka lite när jag såg alla fina löv.
 
 
 
 
 
 
Hahaha...så mysigt!
 
 Utefika sista dagen i oktober. Inte så illa!
Fina syster har bänkat sig. Riktigt skönt var det.
På Étoile vid Drottninggatan.
 
Dags att hugga in.
 
Strosade sen bort mot stan igen. Var in på Claes Olsson och Åhléns för att leta ny gummiskrapa till duschen. Såklart kunde vi inte hålla oss undan lite shopping. Blev varsin tunika/klänning på Gina Tricot.
 
Vi mötte upp Joakim för häng nummer två. Valet föll på Paolo's och jag tog ett glas bubbel och en skål oliver till medans syrran och Joakim delade på en pizza och tog varsin öl.
 
Kalle, som varit på Friskis gym i tre timmar, kom också förbi och var såklart hungrig som en varg.

 Kalle krängde en hel pizza i ett nafs!
 
Var inte hemma förrän halv sex och då var det redan mörkt ute. Jag som skulle städa, men det går ju inte nu när det är mörkt..hehe..Får bli morgondagens projekt istället. Kanske går jag över till syrran och kollar på "Så mycket bättre", annars blir det soffan för hela slanten.
1 Lillasyster:

skriven

Lövbilderna blev ju skitbra! Underbara färger! <3

2 Bettan :

skriven

Ååååh vilka härliga lövbilder på dig i de sprakande höstfärgerna ♡♡♡

Kommentera här: