Liten kylskåpsrensning

Omelett är verkligen toppen när man inte vet vad man ska göra till lunch. Det går ju att lägga i vad som helst egentligen, lite "Kajsa Varg" sådär.  Jag åker bort en vecka nu (ska till Vallentuna igen) så jag passade på att försöka rensa lite i kylskåpet.
 
Min omelett fylldes med broccoli, sugarsnaps, tomater och grönmögelost. Hur gott som helst och gjort på 10-15 minuter. Snabbt, enkelt och gott. Precis så man vill ha det när man kommer hem efter två tuffa träningspass. Ja helst varje dag faktiskt..hehe...Kom gärna med tips om mer sådan mat!
 
 
Ser att värmen är på intågande till veckan! Och det ser bäst ut i Östra Svealand dit jag ska. Tjohoo! Allt blir ju så mycket enklare när man slipper alla ytterkläder. Jag vägrar att frysa så jag går fortfarande i halsduk och vantar.
 
Valborgsmässoafton idag men jag blir hemma i min ensamhet. Känns helt okej för min del. Har tvättat men inte packat ännu. Får väl ta tag i det nu då ;-)
1 Matilda Berlin:

skriven

Nämen herre vad gott! Älskar verkligen när det enkla blir det goda =)

Svar: Jag med! Mer sådan mat till folket =) Tack för kommentar!
Bumsanrina

2 Lindis:

skriven

Det såg jättegott ut, blev inget firande för min del heller men hade det mysigt med en vän, kram

Kommentera här: