På banan igen

 
Idag kändes träningen äntligen bra igen efter jag var sjuk. Körde först flex med Roger, ett pass där man jobbar på smidigheten i ytterlägena i kroppen. Så skönt! Därefter var det danceaerobic med Sandra som körde en koreografi med tema Brittney Spears. Där gick det undan, men så jäkla kul! Satte koreografin som var småklurig. Så stolt över mig själv! Plus att det kändes helt bra i kroppen. Tack för det!
 
Imorgon ska jag till Helhetsakademin och testa ett pass yoga där. Ska bli spännande. Är väldigt inne på yoga just nu. Kanske är det känslan av att det går mot höst och mörker?
 
Hinner inte så mycker mer än att jobba och träna just nu. När jag kommer hem på kvällen är det nästan läggdags efter jag fått lite i magen. Ja, nu är man inne i vardagslunken igen...
 
Sovmorgon imorgon. Vajert! Haha...
1 Lillasyster:

skriven

Skönt att du känner dig pigg i kroppen igen... =)

2 Lindis:

skriven

Ha en fin helg, kram

Kommentera här: