Vilken härlig dag!

Min födelsedag blev exakt som jag ville ha den. Inte för mycket ståhej utan alldeles lagom. Till frukost fick jag ett armband av Björn. Jättefint och lite kul eftersom man kan variera det med olika färger i skinn som man sätter i armbandet. Smart! Fick fyra olika färger att välja mellan.
 
Här ser ni det i svart och blått.
 
När jag kom till jobbet kom min kära kollegor med sång och presenter. Så fina!
Fick denna fina lyktan plus ett presentkort till en upplevelse.
 
På kvällen överraskade Björn igen med ett restaurangbesök på Inom här i stan. Väldigt mysigt och vi satt länge och käkade och njöt av både maten och god dryck.
 
Så fin kväll med den bästa <3
 
Och på fredag morgon åker vi på långheg till Prag. Ska bli underbart och jag ser så fram emot det. Bara jag slapp packa så..haha..Så svårt den här årstiden att veta vad för kläder man ska ha med sig. 
 
Kom gärna med tips om vad man kan göra i Prag. Helst lite udda grejer som inte är för turistiska.
 

Kommentera här: