Älskar loppisar

Något som jag verkligen upptäckt är hur mycket fynd man kan göra på loppisar. Där är mycket skit men har man tålamod och rotar lite i hyllorna kan man verkligen hitta jättefina grejer. Mycket billigare än att köpa nytt plus att man blir mer ensam om grejerna. Det är riktigt kul tycker jag.
 
Det går inte många helger utan att vi besöker åtminstone en loppis. Några åker man aldrig tillbaka till igen medan andra blir riktiga favoriter. Idag har vi besökt en av dem vi tycker bäst om. Så mycket fint! De är inte bara vackra saker utan de presenterar det så otroligt snyggt. Här kommer några smakprov 😍
 
Fick med mig en riktigt fin linduk till uteplatsen i lite sådär romantisk stil. Blev så fin hos oss och passade perfekt till bordet.
 
 
Denna piedestalen fick också följa med hem.
 
Nu är det fotboll för hela slanten. Vi inväntar nu nästa match, Danmark-Peru. Ledsen Danmark men jag håller nog på Peru..hihi...Mest för att jag varit där och fullkomligt älskar det landet. Heja Peru!

Kommentera här: