Semester

Aaahh, fick sluta klockan ett på jobbet idag. Där var ganska lugnt så jag fick undan allt jag hade på bordet. Tog med mig lunchen hem istället för att sedan snabbt packa ryggsäcken för att åka ner till stranden och "fria bad". Där var väldigt mycket folk och syrran, Kalle, Micke och Eva var på plats. Träffade ett helt gäng bekanta från Uppsala som var här nere och semestrade. Kändes märkligt at  höra uppsaladialekt från så många samtidigt. Blev lite nostalgisk faktiskt.

Så här mycket folk var det på stranden idag.

Kalle var bad- och bollsugen.

Eva och Micke såg ut att trivas på stranden och med varandra.

Ikväll kommer äntligen Jullan. Det är ju Helsingborgsfestivalen nu så vi får se om tåget är i tid från Hässelholm. Det är många som ska in till Helsingborg ikväll. Det blir nog rekordmycket folk eftersom vädret är så fint. Vi har bestämt att ställa Annelies väska på stationen och gå direkt ut en sväng.

Jullan i Turkiet oktober 2007

Fick en ny ryggsäck av idag. Jag har tittat på den flera gånger. Jag tycker den är riktigt söt. Eller hur! Det var jättegulligt av honom tycker jag. Han är verkligen snäll och kommer ofta med presenter och små saker som gör en glad. Han är bäst på det!

Min nya rygga. Matchar min gröna och vita cykel =)



Nu: In i duschen och svalka mig + duscha bort all sand.

1 Ulla:

skriven

superfin väska..tror den passar dig fint..

ser ut som en härlig strand...jag längtar dit!!



ha så skoj på festivalen/karnevalen/festen...

Kommentera här: