Helsingborgsfestivalen


Idag börjar Helsingborgsfestivalen och pågår i dagarna tre. Visst är det kul när det händer lite i stan men det har nästan gått inflation i festivaler. Snart har varenda liten håla en egen. Förra året när det begav sig var Annelie här och vi hade jättemysigt under festivaldagarna.  Men med henne trivs jag ju alltid, vad vi än gör. Allt blir en fest när jag får umgås med Jullan. Fan vad jag saknar henne! Vädret var dessutom helt fantastiskt i fjol men i år har arragörerna inte alls samma flyt med det. Tycker faktiskt lite synd om dem. Men SMHI har haft fel förut. Eller hur Ulla! Nåja, en liten sväng får det väl i alla fall bli efter jobbet idag. Vi på Öresundskraft har som tradition att träffas och skåla vid Kungstrappan på torsdagen så det blir det nog.

Jullan & jag på förra årets festival =)

Tjingeling!
1 Ullagulla:

skriven

ja smhi kan ta sitt väder och stoppa upp nånstans..eller nåt..nu är jag ialla fall fett trött på regnet och har protesterat med en hel dag liggande i sängen gloende på film..blev trist det med till slut..haha..hoppas du har mycket roligare på din festival...

Kommentera här: