Småfåglar och Tradera


Bild jag tog på väg till jobbet i helgen.

Läser att fåglarna har det tufft i kylan nu när den hängt i så envist och så länge. Och många av dem dukar under i brist på föda. Lite tragiskt är det allt.
Jag är väldigt förtjust i småfåglar. Inte så att jag kan namnen på de olika arterna och känner igen deras läten och så, utan jag tycker helt enkelt att det är otroligt söta. När man är hos någon som har ett sådant där fågelbord kan jag bli sittandes länge och väl och bara studera dem och det är fascinerande att se hur de beter sig och förhåller sig till varandra.

Vann precis ett bud på Tradera, en helt ny blekrosa Juicy Couture velourdress. Har länge velat ha en sådan så nu är jag glad! Den blir perfekt att gå hemma och mysa i. Det är det första jag gör när jag kommer hem från jobbet, slänger av mig kläderna och hoppar i myskläderna. Värsta erotikdödaren, jag vet, men det ju så skönt! Hahaha...


Har lagt bud på lite mer saker, vi får se om jag lyckas få hem något mer. Farligt det där, för det finns hur mycket som helst där på Tradera men har man tur så blir det väldigt billigt. Wish me luck!

Tjingeling!
1 Vicky:

skriven

Hehe.. Tur man inte har någon att erotik-döda, för jag älskar mjukisar! Det är min nationaldräkt ihop med linne :p

Kommentera här: