Häng på Gröningen

Igår efter jobbet trampade jag direkt ner till Gröningen för att möta upp syster & Co (Joakim, Kalle, pappa, Malte och Rose). Syrran hade bokat bord på Bunker Bar på deras "första parkett". Värsta "globordet"...hahaha...Man måste ju se alla som passerar ;-)


Kalle, pappa och Malte har bänkat sig.


Rose och jag.

Jag käkade jättegott kycklingspett med mangosalsa och grillad färskpotatis. Syrran beställde in varmrökt lax som också såg smarrig ut.

Mitt kycklingspett och syrrans lax =)

 

Kalle hade spring i benen =)

 

Joakim och syrran.

 

Det var en vacker kväll.

 

Lite paparazzistuk på den här bilden.

 

Lite tradigt att gå hem en så fin kväll så vi tog oss bort till Beach Club en sväng.

 

Syrran glassar i baren.

 

Killarna hade fullt upp där.

 

Ser jag inte lite lidande ut?...hahaha..värmen?

 

Kylda drycker för dem som önskade. (Finn ett fel dock)

 

Ikväll blir det lite lugnare. Ska sätta mig på balkongen nu och njuta av den nästan tropiska värmen vi har idag. Lite senare ikväll när det svalnat något, satsar jag nog på en joggingtur. Ska bli skönt!

1 Ulla:

skriven

sprayflaskan?



härliga sommarkort....fast jag fattar fortfarande inte att det är sommar...jag väntar ännu...

2 Lillasyster:

skriven

Helt rätt gissat av Ulla där... hehe. Fina bilder syster, som alltid =))

3 Trixie:

skriven

Verkar så mysigt där, vill också ner där snart :)

Kommentera här: