At Madame Moustache


Det var ett kul gäng som samlades på
Madame Moustache ikväll för att fira av
Charlotte som slutar på ÖKAB.


Nyanställd kille jag inte minns namnet på, Magnus och Johanna.


Johanna och Tina.


Charlotte och Elin, världens goaste tjejer =)


Jag fick också vara med på bild.


Nåt spännande?


Tobias och Marina dök också upp. Johanna till höger.

Det kändes skönt att komma ut lite även om det som hänt söker mig hela tiden. Man försöker se glad ut trots att det är kaos inombords. Det blev också jag som bröt upp först och jag var hemma redan vid 21-tiden. Är löjligt trött även ikväll. Det är tar så mycket energi att hålla fasaden uppe hela tiden plus att det ringer jättemycket på jobbet. Det har varit en rörig vecka på många sätt. Det ska bli skönt med helg och jag längtar efter träningen på lördag morgon. Bästa passet på hela veckan med de bästa <3
1 Ulla:

skriven

ja det är tungt att hålla skenet uppe så jag fattar verkligen att din energi är slut...försök ta ut det bästa av helgen och rå dig själv så gott du kan...tänker på dig! kram!

2 Lillasyster:

skriven

<3 Sov gott <3

3 Jenny:

skriven

Känner så väl igen det där med att "hålla skenet uppe". Så kände jag när min pappa gick bort samt när jag var utbränd!



Hoppas ändå att du fick lite styrka av dina kollegor och den mysiga kvällen ni verkar ha haft!



Kramar!!!

4 Trixie:

skriven

Ser mysigt ut! Skönt att du kommer ut lite <3



Längtar också till imorgon bitti! Gjort hela veckan ;) Haha. Skadad. Kramar i massor!

Kommentera här: