Trevlig fika =)

Ordnade som sagt en ny spontanfika idag. Det blev ett skönt gäng som dök upp på Expresso House på Bruksgatan. Fick mig några goa skratt, flera goa kramar och mycket givande diskussioner. Älskar verkligen att fika och snacka med vänner som är likasinnade och som gillar att prata om livet. Även Sophia dök upp en stund. Mycket trevligt!


Jenny och Anna inne i en diskussion?


Rune förklarar för Jörgen...hahaha...


Goa Jennie =)


Roger, Jörgen, Rune och Johan.


Marita, Susanne och Sahand.


Hannie dök också upp.


Och maken Johan var också med.


Rune försöker se bestämd ut!


Sahand har alltid ett leende i beredskap.

Hade sällskap med Sophia på hemvägen och vi bestämde oss för att ses en stund på tisdag och snacka lite mer. Hann inte prata så mycket med henne under fikastunden.

Ni fattar inte hur ont jag har i kroppen idag efter gårdagens pass plus allt bärande. Helt sjukt! Ska bli så skönt med två extradagar ledigt och sen bara jobba tre dagar nästa vecka. Längtar till längre ledighet. Jag känner att jag är i stort behov av det. Händer så mycket nu och jag är mentalt helt slut. Livet frestar verkligen på ibland.

Kommentera här: