Fått lite färg =)



Så var sommarvärmen över för denna gången. Hann bli lite brun i alla fall! Idag har det regnat hela förmiddagen men just nu håller det uppe. Termometern visar endast +9 grader mot +21 igår vid samma tid. Perfekt temperatur att köra bil i. Ja, jag drar till Åmål om ett par timmar och lär vara framme någon gång ikväll. Ska bo hos Bettan som vanligt, funkar jättebra. Kommer och går precis som jag vill och behöver inte passa några tider alls. Så som jag vill ha det när jag är ledig. Gött!

Tar med datorn så att jag kan uppdatera bloggen lite om jag hinner. Lovar ingenting ;-) Ska umgås med vänner och njuta av den dalsländska naturen som jag älskar så mycket! En del träning blir det säkert också. Fattas bara!

Ciao alla fina läsare. På återseende snart!
1 Vicky:

skriven

Lilla gumman <3 Du är redan duktig med kameran :)

I övrigt tror jag det beror på hur man ser på det man vill fota, och vad man vill förmedla med sin bild. Jag vill att mina ska innehålla känsla, även om det så bara är en bild på ett däck så bör det finnas där om jag ska vara nöjd med det jag fotograferar. Och så ser jag det mesta i foton, om jag är ute och går eller åker bil så ser jag nästan alltid en bra bild (oftast när jag inte har kameran med mig). Knäppt kanske men sådan är jag ;)

Kommentera här: