Dagvill

Jaha...så var det visst lördag igen. Dagarna flyter ihop och jag har noll koll känns det som. Men jag antar att det är som det ska vara när man är ledig. Nåja, jag jobbade faktiskt igår och jag var helt slut när jag kom hem..hahaha..Trodde det skulle bli en lugn dag men ack vad vi bedrog oss. Kunderna var på alerten och det ringde oavbrutet hela dagen. De passar väl på nu under ledigeheten. Det blev en liten lur när jag kom hem innan det var dags att ta tag i matlagningen, en jättegod pytt på alla rester.
 
Har lite bilder från de senaste dagarna, ett litet hopplock från juldagen och annandagen.
 
Hemma hos syrran på juldagen. Hennes fina hyacinter.
 
 Pappa 78 pillar på sin nya leksak. Kalles gamla Iphone.
 
Nu gör vi ett hopp till annandagen och Göteborg.
Här Annelie på g att inta sopplunch.
 
Även Pontus hugger in men har bara ögon för Annelie ;-)
 
Här är vi hemma hos Pontus föräldrar. Tur man inte äter godis!
 
Annelie med barnbarn i magen. Fick känna några puffar <3
 
Pontus pappa Gert sippar på champagnen. Supertrevlig kille!
 
 Tulpaner. Ge mig vår!
 
Taxen Hampus ser lite ledsen ut?
 
 Fast lite uppmärksamhet och lite kel gör alltid susen =)
 
Tre generationer ;-)
 
 <3<3<3
1 Lillasyster:

skriven

Fin hon är i lilla magen 💕

2 Trixie:

skriven

Så lika ni är, du och Annelie :) Fina! <3

Kommentera här: