Bakslag 2

 
Skit också! Nu är det mest troligt att det är bältros jag lider av. Ingen vacker syn kan jag lova er. Svider, bränner och kliar gör det också. Ingen medicin finns det heller utan det måste ha sin gilla gång. Har man otur kan man ha ont i månader. Inget jag planerar!
 
Läkaren säger att jag inte behöver ställa in min resa i alla fall. Tack för det! Och ni som oroar er för om jag är smittsam så är jag INTE det. Såvida ni inte vill pilla på mina utslag då...hahaha...
 
Nu gäller det att hålla humöret uppe och inte stressa. Stress är inte bra för sjukdomsförloppet men det är också det som är svårast att undvika. Denna jäkla stress som man nästan förväntas acceptera som ett normaltillstånd.  Jag vägrar att göra det. Been there, done that. Så ovärt och det är ingen som tackar en heller!
 
/Packa. Jo, det är sant!
1 Josanne:

skriven

Vilket skit! Bra du kan åka i alla fall! Ja den där stressen som man förväntas leva med, helt galet, jag är helt på din sida där. Kram!

Kommentera här: