Kvällstanke

 
Jag beundrar verkligen människor som står för sina åsikter. Jag gillar inte rövslickeri och när folk vänder kappan efter vinden. En relation måste tåla att man ibland har olika uppfattning om saker. Gör den inte det så är det ingen hälsosam relation och det suger verkligen energi.
 
Jag gillar inte heller när man inte kan erkänna när man gjort orätt eller att man har fel och brister. Det är stort och det är styrka att erkänna sina svagheter och det är starkt att medge när man gjort något misstag. Fel gör vi ju alla, men det är hur man hanterar det sen som räknas i mina ögon.
 
Ordet förlåt är verkligen underskattat och jag tror vi är många som bör bli bättre på att säga det.
1 Anette TG:

skriven

Funderingar på kvällskvisten sötis. Puss da! <3

2 Trixie:

skriven

Fina du <3

3 Anonym:

skriven

Sant!!!

Riktigt jobbigt när man har kollegor som hugger direkt och går i försvar. Sånt suger massor av energi ur en. Jag är ingen mästare på det här själv, men jag är medveten om mina brister och kan erkänna när jag har fel!

(Härligt att träffa dig i lördags =D)

Kram <3

4 Jenny M:

skriven

Anonym är då jag hahaha...

Kommentera här: