Äntligen fått krama Sixten

Hej alla fina läsare! Nu är jag tillbaka efter en sväng till Stockholm. Är så fylld av energi eftert att ha träffat världens finaste och goaste Sixten sex veckor gammal. Han är så underbar och jag är så fylld av kärlek så att jag nästan spricker. Saknar hans goa lena kind mot min, att se in i hans klara blå ögon och höra hans söta små joller.
 
Här kommer lite bilder från vistelsen;
 
Vi åkte direkt från flygplatsen till Ekerö.
 
Kisar i sömnen.
 
Mysigt ställe och lagom med folk.
 
Endast 14 grader i vattnet, så att doppa sig var helt uteslutet!
 
 Babyfötter, så lena och oförstörda.
 
Lite käk går ju alltid ned.
 
 Kärlek vid första ögonkastet <3<3<3
 
Jag fick morsdagspresent...
 
 ...med de här fina muggarna. Så fina!
 
På kvällen käkade vi sill och potatis, mat som passar perfekt när det är varmt ute. Sedan häng och lite tv-tittande och framförallt mycket gos med Sixten.
 
Tyvärr var Annelie dålig resten av dagarna jag var där. Hon åkte på mjölkstockning samt feber på grund av den och toppade det hela med värsta nackspärren. Så synd om henne! Ganska skönt att jag var där så att hon kunde vila mellan amningarna. Jag tog hand om Sixten, rena lyxen om ni frågar mig! Helt otroligt vad takterna sitter i trots att det är över trettio är sedan man hade bebis.
 
Mormor får dra vagn!
 
 Vi frossade i delikatesser inhandlade av Pontus. Så gott!
 
Inte helt olik Annelie som bebis.
 
 I den lite för stora solhatten. 
 
Chillar hos mamma.
 
Pappa..äntligen hemma!
 
På onsdagskvällen var det dags att åka hem. Är verkligen trist med avståndet mellan oss. Jag vill följa alla hans framsteg på nära håll. I august åker jag upp igen. De är han redan fyra månader. Suck!
 
1 Ulla:

skriven

jättefina bilder....ser ut som ni haft en härlig tid tillsammans..

2 Lillasyster:

skriven

Fina bilder allihopa!!! Å så fina muggar!!! VIll ha!!! =)

Kommentera här: