Piff i köket och annat smått & gott

När jag var i Vallentuna hade Annelie köpt små terracottakrukor som hon planterat kryddväxter i. Tyckte det var så fint att jag blev inspirerad att göra samma sak. Det blir mycket mysigare i köket och så doftar det ju så gott.
 
Nu har Majas matte kommit hem igen så hon har "flyttat hem". Blev allt lite tomt här hemma men jag vet ju att jag stöter på henne titt och tätt ute på gården.
Sara hade köpt te och fudge till mig som tack för hjälpen.Tack, tack!
 
Sötaste Maja <3
 
Har varit hos syrran en stund idag också och hängt lite på deras veranda. Det har ju varit riktigt skönt ute även om inte solen visat sig. Blev en fika och lite snack som vanligt. Vi kan då bubbla om något hela tiden!
 
Skönt häng!
 
Måndag imorgon vilket betyder DANS! Looking forward to it!
1 Lillasyster:

skriven

Meeen, kolla in mina fötter... haha! Ser ut som 45:or
Poss <3

Kommentera här: