Snö, mysfika och träning

Här i Skåne är det ju smått sensation när det kommer snö, och det är inget undantag den här gången. Visserligen har det kommit en hel del men det är ju trots allt vinter, eller hur! Och nu slaskar det och töar för fullt så snart är den ett minne blott.
 
Vy från mitt sovrumsfönster i morse...
 
 ....och denna från balkongen. 
 
Vid tio tiden hörde min fina granne av sig och ville ta en fika inne i stan. Att fika är ju en av mina favoritsysselsättningar så det kan jag alltid klämma in. Idag blev den inte så långvarig som jag hade önskat eftersom jag bokat in ett träningspass halv ett. Men vi hann i alla fall ventilera en hel del! Jag har sagt det förut, men säger det igen; Är så glad att jag och Sara funnit varandra, en helt underbar tjej!
 
Ilade över till Friskis och körde Tabata gånger åtta med Team Rynkeby och med syrran som ledare. Riktigt jobbigt men bra som vanligt. Hon kan hon, min syster!
 
Jag och några av gänget före passet...
 
 ...och hela gänget efter passet. Visst ser vi piggare ut här?
 
Jag och syrran tog följe hem och jag förundras över hur märkligt det med naturen. Det är liksom lite förvirrat om man säger så. Titta bara på detta;
 
 Tre årstider på en och samma bild liksom..hmmm...
 
Nu står det matlagning på schemat och sen vila resten av dagen. Det låter väl rimligt?
1 Lindis:

skriven

Vacker bild den sista där, kram

Kommentera här: