Gott häng

 
Piggnade på mig igår kväll  efter mitt lilla blodtrycksfall efter att ha sovit en stund på eftermiddagen. Mötte upp Björn, Martin, Jacob och ett par till inne i stan nere vid Maria Plaza där vi satt en stund och surrade. Vidare för en liten mellanlandning på Chateau Foret för att sen avsluta kvällen på The Bishops Arms. Nä inte riktigt sant, det blev lite nattamat borta vid Petters också..hehe...Hade sällskap med Martin genom stan och söder och landade inte hemma förrän halv tre inatt.
 
Har känt mig förvånansvärt pigg idag ändå måste jag säga. Mötte upp Björn, Niklas, Rickard och Alex inne i på Paolos för lite lunch. Grabbarna käkade men jag tog bara en kaffe eftersom jag redan ätit hemma.
 
Rickard skulle ut till Väla så jag och Björn hängde på som smakråd. Det var friluftskläder som skulle inhandlas så det blev både hikingskor, byxor och jacka! Björn hängde med en sväng hem ett par timmar innan han for vidare för filmkväll hemma hos Rickard.
 
Nu ska jag laga lite mat så jag i alla fall har något att äta imorgon. Får laga mer senare i veckan. Måste blir ordning med maten nu efter semestern. Ja, det är en hel del det ska bli bättre ordning på, man får så konstiga vanor när man inte jobbar på några veckor.

Kommentera här: