Fin dag, fina kollegor, fint semesterväder

Så har även jag jobbat min sista dag innan semestern. Har inte förtagit mig idag precis. Vi har ju värmebölja här, så folk har väl annat för sig helt enkelt. På morgonfikat bänkade vi oss på rad ute i solen. Det gäller att ta vara på strålarna nu när de äntligen är här.
 
Här ser ni en del av oss. Vilket gäng =)
 
Sen kläckte Daniella att vi skulle beställa pizza till lunch, så så fick det bli. Jo, vi jobbade faktiskt hela förmiddagen först ;-) Vi dukade långbord ute på bakgården med våra nya utemöbler. Väldigt trevligt"
 
 Här har vi Elvira, Vesna, Hannah, Bim och LInda.
 
 Armin ser arg ut..haha..Inget kunde vara mer fel. Han är alltid glad!
 
Har inte ätit en pizza på månader men min var bland de godaste jag ätit.
Från Pizzeria Cleopatra på Roskildegatan.
 
 Hannah, Daniella och Pernilla tar sig ett bloss efter maten.
 
Checkade ut från jobbet redan vid fyra och Björn var snäll och körde mig hem. Hade en massa bröte att släpa på som legat på jobbet och som jag vill ha med mig. Vilken känsla det är i kroppen när man vet att man inte behöver jobba på fyra veckor och istället bara göra en massa trevligheter.  Nu ska det banne mig njutas!
1 Lindis:

skriven

ha en härlig semester nu, kram

Svar: Tack Lindis! Och var rädd om dig när du kommer till Sverige. Kram!
Bumsanrina

Kommentera här: