Dags att traska och gå igen

 
Idag kom syrran tillbaka från Florida. Skönt att man har någon att surra med varje dag igen. Åkte direkt hem till henne efter jobbet. Tror ni de var bruna eller!
 
Det var kul att höra lite hur de haft det plus att jag lämnade tillbaka syrrans cykel som jag haft under tiden de varit borta. Man vänjer sig snabbt, så nu känns det tomt utan den. Nu blir det promenader som gäller igen, vilket betyder att jag får ställa klockan lite tidigare på morgonen. Nä, får helt enkelt skaffa en egen cykel. Skönt att kunna ta en cykeltur ibland eller när man ska snabbt ner till stan i något ärende.
 
Nu är jag inne på min sista kortvecka. Är ledig denna fredagen också, sen tre veckor heltid för att sen ha fyra veckor semester på det. Sommaren går i en rasande fart och jag försöker njuta så mycket jag orkar och ta vara på tiden.
 
Bild: Katedralen, Basílica del Voto Nacional, Quito, Equador januari 2015
1 Lindis:

skriven

Hoppas du har en fin vecka, kram

Kommentera här: