Fotoshoot på Friskis

Dagen har ägnats åt Friskis då vi var ett gäng som samlades för ett fotoshoot. Bilderna ska användas till nya vepor med mera så det blev en del bilder. Hela tre timmar hade vi att göra och det var riktigt skoj. Dokumenterade lite med min mobilkamera, därav bildkvalitén.
 
Vår ena PT Jessica visar en core-övning.
 
 Blev en del väntan mellan tagningarna.
Här söta Sandra, vår ledare i dans & step.
 
 Helen, syrran och Agneta.
 
Sneak a peek på Helen, vår ledare i skivstång/step..hihi..
 
 Redo för lite skivstångsbilder =)
 
 Spinning, core, boxning och instruktion av PT i gymmet.
 
 Sandra uppe i gymmet och mer väntan.
 
 Kristina leder jympa-medel och Sofia dance fusion.
 
 Magnus (en av våra servicevärdar),
Rouger (vår andra PT) och syrran.
 
Jessica och Elisabeth.
 
 Lite övningar uppe i gymmet. Syrran in action.
 
 Vår fotograf för dagen =)
 
På löpbanden!
 
 Galet vältränade Caroline i roddmaskinen. 
 
Strike a pose!
 
Helgen för övrigt har varit bra. Hade en lugn kväll hemma i fredags. Var uppe i lördags morse och körde slut på mig, då det blev dubbelpass på Friskis. Var duktigt trött i slutet av sista passet. Jag, syrran och Joakim tog en brunch på Kitchen & Table direkt efter träningen. Satt som en smäck kan jag lova. Hur bra smakar inte mat efter ett bra träningspass?
 
På kvällen blev det häng hemma hos Björn. Vi lagade mat tillsammans och så lite gott prat och film på det.
 
Ja, det har varit en bra helg helt enkelt =) Känner mig redo för en ny arbetsvecka.
1 Lindis:

skriven

Skönt du har en hel del inplanerat på helgerna, kram

Svar: Ja, så där lite lagom är skönt =) Kram!
Carina Taxén

Kommentera här: