Glöggfika hos Gunnarssons

Igår bjöd Syrran och Joakim in till glöggfika för att fira första advent. Är det inte galet att det snart är ju igen förresten? Som vanligt bjöds det på en massa smått och gott hos familjen Gunnarsson och glöggen smakade magiskt! Har längtat så efter den! Så himla gott och passar så bra den här tiden på året. Älskar't!
 
Blev kvar hela eftermiddagen och in på kvällen så rätt var det var hade Joakim svängt ihop en middag också ute vid grillen..haha..Han är helt otrolig med att fixa med maten. Och så gott sen!
 
Mys i Gunnarssons hus =)
 
Min sömn är helt rubbad och i morse försov jag mig men hann ändå i tid men utan frukost. Katastrof när man heter Carina! Dagens godaste mål ju...Lyssnade på kroppen och hoppade över träningen ikväll. Ska försöka lägga mig tidigt och komma i fas. Wish me luck! Haha..
1 Lindis:

skriven

Älskar glögg men här finns inte så god glögg och bara några få olka glöggsorter.... hade inte plats i resväskan att ta med mig glögg från sverige.... Jag har vänt lite på dygnet men är så sjukt rastlös efter jag slutat röka och var i en 2 veckors period så trött och sov omkring 16 timmar i dygnet och nu sover jag beydligt mindre... nu sover jag till och med mindre än vad man ska... allt eller inget med mig =))) Du verkar ha haft det trevligt, så fint, kram

Kommentera här: