Påsk i Lindholmen

Ledigheten gick som vanligt i rasande fart. Vips så var den över liksom. Känner mig i alla fall väldigt nöjd och vädret blev ju över förväntan!
 
Åkte upp till Lindholmen med flyget redan på tisdagen för påsk. På Arlanda stod Annelie och väntade sin vana trogen. Var riktigt trött när vi väl landade hemma hos lilla famlijen. Blev inte mycket häng innan det var dags att krypa till kojs.
 
På onsdagsmorgonen var det Sixtens födelsedag. Tänk att han redan är tre år! Han låg och sov så gott när vi smög in för att sjunga och hurra för honom. Den present som var roligast på morgonen var en pruttkudde som Annelie köpt. Hahaha...trodde aldrig att han skulle sluta skratta!
 
När Annelie och Pontus åkt till jobbet gick jag och Sixten ut på vår sedvanliga promenad ute i skogen. Han älskar verkligen att gå där och allrahelst när han får göra det i sin egen takt och stanna och kolla på allt som finns i naturen.
 
Hej & hå!
 
 
Vi hittade en stubbe att sitta på för att vila benen och äta päron!
 
 Mys! =)
 
 Vi stötte på en katt som tyvärr var alldeles för skygg för att låta sig klappas.
 
På eftermiddagen när Annelie och Pontus kom från jobbet var det dags för fler presenter.
 
Lycka är att få en ny cykel!
 
 Nya coola skor. Check!
 
Skärtorsdag och dags att svida om till påskärring. Sixten och granntjejen Nova var ute hos grannarna och önskade Glad Påsk. Så gulliga =)
 
 
Påskens goaste "kärring"!
 
Full rulle!
 
 Dags att chilla lite..
 
Det gör man bäst i mammas knä.
 
 
Långfredag och jag tog mig ut på en joggingtur. Älskar att springa i Lindholmen i de fina omgivningarna.
 
Solen =)
 
 Ute på landet. Så rogivande.
 
 Höger eller vänster?
 
 
 
 Hemma igen. Vy från ett köksfönster.
 
På eftermiddagen var jag och Annelie en sväng till Täby Centrum och shoppade lite. Ja, i alla fall en av oss ;-) Kul med alla vårkläder som väller in i butikerna nu.
 
Sista kvällen för mig och det blev räkor framför tv:n och Let's Dance.
 
Åsså lite bubbel till det!
 
Var uppe med hönan på påskaftonens morgon. Fick skjuts halva vägen in till stan och sen tunnelbana till Centralstationen. Det blev tågresa hem den här gången och just nu känner jag, aldrig mer! Fy vad det krånglade orkar inte ens dra alla turer. Men hem kom jag till sist i alla fall. Pheew!
 
1 Lindis:

skriven

Jag har åkt mycket tåg och gör det fortfarande och det är så mycket strul och förseningar men väljer det alternativet ändå... Du verkar ha haft en fin påsk, kram

Svar: Väldigt bra påskhelg! SJ suger verkligen =/ Kram!
Carina Taxén

Kommentera här: