Tillbaka på Friskis

Har varit bortrest, lite halvförkyld och plus att jag valt att träna ute de senaste veckorna. Därför var det lite kul att komma tillbaka till Friskis igår och köra pass. Det blev syrrans medelpuls som var riktigt nice med lite nya låtar och stegkombinationer. Go stämning på passet och så härlig energi!
 
Kul att träffa alla goa människor där också, det är ju lika mycket en social grej att hänga på Friskis. Och idag var jag tillbaka igen och jobbade mina två timmar jag har varje vecka och snackade lite till med folk jag inte träffat på ett tag.
 
Imorgon tänkte jag hänga på Björn och testa Löparglädje. Det kör i Pålsjö varje onsdagkväll och kör lite olika teman varje gång. Hade varit ett bra sätt att komma igång med löpningen igen för jag har faktiskt saknat den. Så jag hoppas att det kommer att kännas bra.
1 Lindis:

skriven

Hoppas du är helt bra i förkylningen nu, kram

Kommentera här: