Kul ställe i Mölle

Jag och Björn tog oss en spontantur ut mot Kullahalvön för att hitta ett ställe att ta en fika på. Av en slump ramlade vi på Mölle Krukmakeri & Café. Förutom krukmakeriet var där en restaurang och café med minst sagt udda inredning. Nästan lite surrealistiskt sådär. Jag har ju en slags förkärlek till udda ställen så jag kände direkt att jag trivdes. Den här gången nöjde vi oss med en fika men kan tänka mig att återvända för en bit mat vid ett annat tillfälle. På sommaren kör det även kvällar med levande musik ute i trädgården och sådant är ju alltid lite kul.
 
Blev även en sväng in på Lager 157 på hemvägen. Inte så mycket att hurra för, men vi kom i alla fall ute med varsin påse..hahaha..
 
Så har veckan kickat igång. Trist att inte Mika sitter där mittemot. Så himla tomt! Jobbar bara tre dagar den här veckan eftersom jag åker till Vallentuna på onsdag kväll. Ska bli mys att hänga med lilla familjen.
1 Lindis:

skriven

Såg häftigt ut, vad trist för dig, förstår att det nu känns väldigt tomt... Kram <3

Kommentera här: